Cardio-kickboksen

Conditie | Spieruithoudingsvermogen | Calory Burn | Techniek | Grenzen verleggen

Strenght & Intensity

Kracht | Conditie | Gymnastiek | Gewichtheffen

Bokszaktraining

Conditie | Spieruithoudingsvermogen | Calory Burn | High-Intensity | Grenzen verleggen

Spartan

Obstacle runs | Non-stop Workout | Conditie | Spieruithoudingsvermogen | Grenzen verleggen

Kickboksen

Conditie | Spieruithoudingsvermogen | Full-contact | Mentaal | Grenzen verleggen

Outdoor bootcamp

Groepsverband | Conditie | Spieruithoudingsvermogen |  Full-Body | Grenzen verleggen

Buik, billen en benen

Sterker | Strakker | Fitter | Spiergroei | Spierkracht

Yoga

Soepeler bewegen | Voorkom blessures | Ontspanning | Ademhaling | Rust

Buik, borst en bicep

Sterker | Strakker | Fitter | Spiergroei | Spierkracht

Flexibility

Soepeler bewegen | Voorkom blessures | Ontspanning | Ademhaling | Rust

BBB Full-body

Sterker | Strakker | Fitter | Spiergroei | Spierkracht

Bodyshape

Calory Burn | Conditie | Spieruithoudingsvermogen | Full-Body

Kids Kickboksen

Conditie | Respect | Discipline | zelfbeheersing | Techniek

Kids Bootcamp

Groepsverband | Samenwerken | Conditie | Motoriek | Coördinatie

Fifty fit

Kracht | Conditie | Mobiliteit | Evenwicht | Ontspanning

Personal Fitness

Sterker | Strakker | Fitter | Spiergroei | Spierkracht

kickboksen proefles

Vraag nu een gratis proefles aan!

De TTM-groepslessen zijn voor jong & oud, iedereen kan op zijn/haar eigen niveau meedoen! Bij elke training staan onze 3 pijlers centraal: persoonlijkheid, plezier en resultaat! Het is aan ons om ervoor te zorgen dat jij je welkom voelt en met een voldaan gevoel naar huis gaat. TTM is niet voor niets een “Tweede Thuis”.

De groepslessen zijn onderverdeeld in 2 groepen: Cardio- en krachttrainingen.
Wij vinden het belangrijk dat je ervoor zorgt dat je minimaal één training van beide groepen in je trainingsweek inplant……Waarom?

1. Krachttraining zorgt voor spieropbouw, wat voor heel veel dingen goed is! Hier volgen een aantal voorbeelden:
* Blessurepreventie (Het opbouwen en versterken van spieren versterkt de botten, ligamenten en pezen)
* Verhoging van je metabolisme (Spieren hebben energie nodig, hoe meer spieren, hoe meer energie. Dit leidt vervolgens tot een hogere vetverbranding)
* Meer atletisch vermogen (Je kunt bijvoorbeeld beter aanzetten bij het hardlopen, fietsen en roeien. Ook zal je beter tegen spierverzuring kunnen.
* Spieren geven het lichaam meer “body” en zorgen voor een fittere uitstraling

2. Cardio-trainingen zijn bedoeld voor het verbeteren van je algehele conditie. Ook hier zijn de meningen over verdeeld in “fitness-land”. Voor de eenvoud gaan we uit van 3 energiesystemen met als voorbeeld een atleet die verschillende afstanden rent:
* ATP + CrP Systeem (0-10 seconde 🡪 100 meter sprint)
* Anaëroob syssteem (10 sec tot 3 minuten 🡪 400 meter )
* Aëroob systeem (na 3 minuten 🡪 marathon)

De groepslessen van TTM zijn wekelijks zo ingedeeld dat je altijd terecht kunt voor jouw cardio/ kracht “prikkel”. De BBB- en Strength & Intensity lessen vallen onder kracht, waarbij je bij de S&I ook nog een stukje conditie meepakt. De Bootcamp-, Kickboks-, BodyShape- en Spartan lessen zijn allemaal cardio-gerelateerde lessen. Ook hier komen natuurlijk wel vormen van krachttraining in terug, maar de focus ligt meer op conditie en spieruithoudingsvermogen.

Maar, onthoudt één ding: Vind jij één bepaalde les superleuk? En doe je dit graag X-aantal keer in de week? Gewoon lekker doen!! Het meest belangrijke is dat jij plezier hebt in het sporten en een trainingspatroon ontwikkelt wat op de lange termijn bij JOU past!

Welke lessen sluiten het best bij jou aan!? Bespreek het tijdens een “kennismakingsgesprek” met één van onze coaches!