Wil jij ook To The MAX fit worden!?

1. Kracht opbouwen

Maak je geen progressie meer of wil je graag sterker worden? Dan past deze trainingsweek bij jou! Wanneer je pure kracht wilt opbouwen is het genoodzaakt om minimaal 48 uur en maximaal 72 uur rust te houden tot je volgende trainingsmoment. Dit betekent dat je minimaal 2 keer per week aan zware krachttraining moet doen, om écht sterker te worden.

De Strength & Intensity (S&I) lessen sluiten wekelijks op elkaar aan en zijn geprogrammeerd om op langer termijn resultaat te blijven behalen.

Met behulp van onze kennis, passie en enthousiasme brengen wij jouw naar een hoger niveau!
Plan nu samen met ons jouw trainingsmomenten in:

2. Conditie opbouwen

Wil je je klaarstomen voor een evenement? Overdag meer energie, minder vermoeid zijn en gewoon puur die conditie opbouwen? De Bootcamp-, Spartan-, of kickbokstrainingen mogen dan niet ontbreken in jouw ideale trainingsweek. Met behulp van deze trainingen bouw je pure conditie op.

Net als bij krachttraining is ook consistentie de sleutel tot succes bij conditietraining. Zorg dat je minimaal 2 keer per week deelneemt aan één van de hierboven genoemde trainingen. De lessen zijn uitdagend en we kunnen je één ding zeker beloven, als je deze lessen volgt hoef je niet apart te trainen voor een 10 kilometer, die kun jij dan lopen met 2 vingers in je neus!

Wordt het tijd om (nog) meer conditie op te bouwen?
Plan samen met ons jouw trainingsmomenten in: